20-03-2014

Tij

Het gekke is, dat als je een rustdag hebt, de onrust toeneemt. Leon is prachtig, maar lopen is mooier. We liepen door de straten, hingen rond de fontein voor ons hotel, dronken, aten, gingen naar de markt.

Vanmorgen vertrok ik om 7.30. Nam in een van de achteraf straatjes een ontbijt en had weer een geweldige dag. Na de eerste week is het alleen maar mooi weer geweest. Ik liep een Italiaan tegen het lijf die aan een picknicktafel zat te eten. Hij nodigde me uit. 

Het grootste probleem dat je hier hebt is het kiezen van de beste herberg, en als je dat hebt gedaan moet je zorgen dat je onverstoorbaar blijft, ook al hoor je later dat het bij die andere zo ongelofelijk onvoorstelbaar gezellig en fijn was, terwijl je zelf een relatief rustige avond had. Een mooie karaktertest, die ik niet heel vaak heel goed afleg. 

Maar het allergrootste probleem is het als het weer eb wordt. Vandaag nam ik afscheid van David. Misschien zien we elkaar nog op de route. Misschien niet. Ik denk het niet.

Vandaag: 19,8 km. Villar de Mazarife. 
Nog: 288,3 te gaan. 

Geen opmerkingen: