14-03-2014

Van hetzelfde

Na Burgos liep ik met Katja. We schelen 21 jaar. We liepen drie dagen samen en zij liet zich af en toe binnenste buiten zien.
Het was nogal herkenbaar.
Ik pakte wat highlights van mijn afgelopen twee weken en de wijsheid die ze tentoonspreidde was ongekend. En na twee dagen met haar ontdekte ik dat ik het verdomde klemmetje helemaal niet elke keer los hoefde te halen om een slok te nemen.
Twee keer werd ze voor mijn dochter aangezien. De eerste keer ontkende ik. De tweede keer bevestigde ik het met trots. Ik zag de tranen in haar ogen.


Vandaag 19,2 km. Carrion de los condes
Nog 402,3 te gaan. 
De afgelopen 15 dagen 303,7 afgelegd. Tijd voor een kilometerfeestje. Ik zit bij de zusters in een klooster, heb de beschermheilige van de peregrino's gekregen. Dus we kunnen los.  

Geen opmerkingen: