11-03-2014

Tell them

De Paratrooper stelt mij overal voor als The Real Hero. Op zich vind ik dat wel genoeg. Maar het is een Amerikaan. Dus komt er nog een hele horde toestanden achteraan.
Ik ben de vrouw die een openhartoperatie en borstkanker binnen 14 maanden had. Can you imgagine?! Dan pauzeert hij even, haalt adem, en zegt dan dat dat nog niet alles is. Het is pas 90 dagen geleden dat ik mijn laatste chemo had.
Ik heb nog geluk dat hij de longontsteking vergeten is.
Als ik in de buurt zit, legt hij zijn gigantische paratrooperhand op mijn schouder en knijpt erin.
En elke keer lach ik gegeneerd.

De afgelopen zeven dagen liepen we samen, dus moest ik nogal vaak lachen. Het ergste was het als hij in zijn commandomodus was. Dan liet hij mij het werk doen.
'Caroline, tell them what happened to you.'
Lachen hielp niet.

Vandaag: 18,7. Hornillos del Camino
Nog 466,8 te gaan.

Geen opmerkingen: