05-08-2010

Vandalisme

Op de kade heb ik rond een boom een 'tuintje' gemaakt. Het was een lelijke kale hondenpoepplek en nu is het een vrolijke bedoeling met gekleurde bloemen. Het tuintje is omheind door gaas. Diverse auto's reden het gaas plat dus zette ik er wat grotere planten in een pot op de hoek binnen het gaas zodat het goed zichtbaar was. De ruimte om de auto's te parkeren is overigens ruim genoeg. Ook deze plastic pot vond ik gespleten terug.

Bij de eerste keer platrijden dacht ik wat een hufterigheid. En was ik van slag. Bij de tweede keer ook. Na de vierde keer dacht ik, misschien zien ze het niet bij het achteruitrijden. En zette een aardenwerk plantenbak op de hoek. Vanmorgen bij thuiskomst was ook die kappotgereden. Alles plat. Bloemen, gaas en plantenbak.
Wat hufterigheid al niet met je stemming kan doen.

1 opmerking:

Gerard Jan Ligthart zei

...de wereld wordt geregeerd door angst.
angst dat jij een beter mens bent dan ik, denkt de chauffeur van die kutkar die jou mooie tuintje stukreed. Ik heb het niet, dan jij ook niet. Wie ben jij om te denken dat jij wel een mooi tuintje hebt. Ik denk dat niet over mezelf, ik heb het niet dus ben ik een lul.
...te simpel??? Wordt vervolgd!
XXX Jan