20-08-2010

Exhibitionist

Ik bezocht de boekhandelaar maar was totaal vergeten dat hij om de veertien dagen graag oorlogje speelt.

Bij de koffie vertel ik dat ik een mail naar een belangwekkende partij stuurde, maar er nooit meer iets op hoorde.
'Even kijken, wat heb jij verkeerd gedaan.'
Iets meer op mijn hoede vertel ik dat ik sinds kort zangles krijg.
'Belachelijk, waarom ga je niet in een koor? En wat doe je daar? Sta jij te zingen terwijl de juf op een krukje toekijkt en koffie drinkt?'
Ook wil hij wel eens weten waarom ik eigenlijk blog. 
'Om het schrijven op gang te houden,' beken ik aarzelend. 
'Onzin, allemaal exhibitionisme.'

Dan is er genoeg gepraat. Ik moet op de site van de boekhandelaar kijken hoe hij zijn vakantie doorbracht. Samengevat in een fijn filmpje dat ruim 6 minuten duurt.

Geen opmerkingen: