02-08-2010

Spiegeltje spiegeltje

Ik beken. Ik heb een code geïnstalleerd om te zien of de schrijverij ook lezers oplevert. Om 'eerlijk' te blijven dacht ik: ik maak em zichtbaar. Maar ik deed dat in een veel te opvallende kleur, die ook helemaal niet matcht met de zorgvuldig uitgekozen blogsfeer. En dat irriteert een perfectioniste natuurlijk mateloos. Maar na twee glazen wijn (tweede bekentenis, het is 2 uur in de middag) kan ik de settings niet terugvinden om dat te veranderen.

Aan de andere kant heb ik mijn ijdelheid kunnen bedwingen (er zijn blijkbaar twee stromingen actief). Ik kon namelijk het aantal bezoekers al meteen op enkele duizenden zetten. Ik heb dat niet gedaan.
Respect!

En waarom ik nu bang ben dat niemand mijn blog meer zal volgen omdat er een anonieme teller is geïnstalleerd is een hele goede vraag waar ik niet zo snel uitkom.

1 opmerking:

Elke zei

Ik kan dat niet vinden bij mij. Een anonieme teller. Hoe moet dat?