25-08-2010

Automatisch minder

Twee weken geleden was de opluchting groot. Eindelijk had ik actie ondernomen en mijn sportkaart met automatische afschrijving opgezegd. Dat had ik zo'n anderhalf jaar eerder moeten doen. Weer een automatische last van mijn ronde schouders.

Vandaag krijg ik een proefles bij een andere sportclub (dat heet allang geen school meer) terwijl de andere kaart nog een maandje doorloopt. De lach van A hierover stemde mij tot nadenken, waar ik eigenlijk helemaal geen zin in had, ik vond het zelf ook een moeilijk verklaarbare actie. En mijn verweer 'Ja, maar dit is onder begeleiding,' maakte geen indruk. Ook niet op mijzelf.

Toch ben ik ervan overtuigd dat het deze keer goed zal gaan. Aardige trainers, alleen maar vrouwen die daar rond mogen lopen en een kaart waar je na een half jaar weer vanaf kan. Perfect toch? En dan laat ik de resultaten die zij behalen qua verkrijgen van een totaal ander figuur nog achterwege.

 

Over een maand of drie spreek ik u weer. En dan vanuit een nieuw goddelijk omhulsel. Dan weet u dat vast.

Geen opmerkingen: