31-10-2015

Vogels

De paradijsvogel (76) komt graag naar F&H om tekeningen te laten zien die ik graag van hem wil kopen.
Hij is een liefhebber. Maar een charmante. Ik zie er prachtig uit. Ik moet naast hem zitten, maar niet meteen aan de kant van het hart, langzaam opbouwen.
Door de zon worden de positites zodanig verschoven dat ik uiteindelijk aan de goede kant - die van het hart - tererchtkom. En zo schikken de dingen zich volgens de fijne vogel op een natuurlijke manier. Waarom ik hier niet vaker ben, hij houdt van mooie vrouwen.
Hij weet niet dat ik F&H altijd de opdracht geef hem te bellen om langs te komen.

Ik koos twee tekeningen van hem uit, en we dronken een glas en nog een en nog een en toen verdween hij weer met zijn werk. Inclusief degene die ik net van hem had gekocht. 

Geen opmerkingen: