29-10-2011

Meneer Dracula

Ik zit me in mijn nieuwe rode heksenrokje af te vragen waarom ik meteen 'Ja!; zei toen ik werd meegevraagd naar een Halloweenfeest. Ik hou ontzettend van verkleden, dus dat verklaart wel iets, en het gezelschap natuurlijk ook.

Maar ik bedacht me opeens dat ik ooit een hele avond in de wc heb doorgebracht omdat ik achterna gezeten werd door een gorilla en ik het maar niet voor elkaar kreeg om die te trotseren. Elke keer als ik uit de toiletten kwam, had hij me in no time weer gevonden.

Dit feest is in een fort en ook nog eens op een eiland waar je niet meer af kunt. En ik begreep dat er enge, donkere gangen zijn, en natuurlijk heel veel Dracula's en Vampiers waarvan rood de lievelingskleur is.

Ik denk dat ik onmiddellijk de allerengste Dracula voor mijn heksenkarretje ga spannen.

Geen opmerkingen: