22-08-2014

Het stoppen van diverse dingen

Op deze vreemde dag:

-Liep mijn Iphone vast.
-Hield mijn internet er ook een tijdje mee op. Alleen maar om mij te laten beseffen hoe het is om totaal van de wereld afgesloten te zijn.
-Kon mijn Iphone niet meer hersteld worden zodat ik nu ik weet niet wat voor gegevens allemaal kwijt ben.
-Konden ze mijn boot niet vinden
-Kwam ik meer dan een uur te laat aan bij de datsja, waar E nog goeiig in de stortregen stond te wachten. 
-Kwamen we een meerkoet tegen die aangevallen werd door een buizerd, die haar poot had opengereten, maar het niet afmaakte en wegvloog.
-Wij even een kort gesprekje hielden over lijden en verlossen.
-Kreeg E haar nek niet door.
-Stond ik om de hoek achter een bosje te wachten. Heel hard proberend om mijn voorstellingsvermogen stop te zetten.
-Haalden we een schep uit de schuur. Ging hij het karwei doen.
-Liet ik hem alleen teruggaan.
-Was ik intussen heel blij dat ik niet alleen was geweest, anders had ik het moeten doden.
-Duurde het erg lang.
-Vertelde E me een aantal details die ik jullie zal besparen. 
-Zal hij dat beeld nog lang bij zich dragen. 
-Denkt E nu dat hij door een grote almachtige aangesproken zal worden op zijn daad.
-Was het argument uit zijn lijden verlossen niet afdoende.
Dan kon hij wel beroeps worden. Beweerde hij.  

Geen opmerkingen: