27-08-2014

En de kraan drupt

Ik had M al twee jaar niet gesproken. Hij was moe geworden van de vragen die ik stelde over een te maken badkamer. Nu, met een lekkende kraan in mijn boot nam ik contact op. Ook omdat ik hem had gemist. Kijken of hij nu wel zou reageren. En ja hoor.
Weer als vanouds.
'Nee, vanavond kan ik niet, want ik ga rommelen met dat grietje. En donderdag probeer ik een ander grietje, ook heel erg leuk en dat ga ik niet afzeggen. In het weekend heb ik ook afspraken.'
'Je bent nog goed aan het sloerieën.'
'Ja. Vind ik lekker. Ik ben heel makkelijk. Daar was een vrouwtje van 54, ik weet gewoon dat ze me een geile gozer vindt...'

Zo ging dat door.
Hij heeft 't best druk. 
Maandag kan hij.

'Hoe laat kom je?'
'Even na het werk naar huis een schone broek aantrekken.'
'Een schone broek?'
'Ja, ik moet toch een beetje knap aankomen bij die chick.'
'Welke chick?'
Die bleek ik zelf te zijn.  

Geen opmerkingen: