13-06-2012

Shimmy

Mijn buikdansjuf, zo'n beetje de mooiste vrouw die je je maar kunt bedenken, klaagt over de Nederlandse man. Ze hebben bindingsangst. In TunesiĆ« weten ze niet eens wat dat is. De Nederlandse man kan ook niet beminnen, want zijn hart doet niet mee. 
Mannen met wie zij uitgaat hoeven niet te proberen hun vriendin te bellen of te sms'en. Quality time. Voor zolang als het duurt. Dat eist ze. 

Haar lessen zijn geweldig. Pure power. Als je bij haar in de klas staat wordt elke vrouwelijke vezel geactiveerd. En dan bestaat er geen man meer. De kracht die daar wordt opgebouwd houdt een kerncentrale enkele jaren actief. Mooi vind ik dat. Even een uurtje ervaren hoe sterk vrouwen zijn.

We kunnen ons daar verkleden, maar ergens vind ik dat jammer. Ik zou namelijk graag met mijn rinkelband en blote buik op de fiets zitten. Dat heeft toch een heel andere impact dan een hoepel.
Of komt er dan in de verte toch weer die man om de hoek kijken...?

Geen opmerkingen: