04-06-2012

Hoep. Niet doorvertellen.

S is niet tevreden. We zitten op hoepelles en na afloop in de kroeg. Zij vindt de levenslessen die de juf en passent aan ons doorgeeft dom en overbodig. Ze wil het zelf ontdekken of anders maar niet.

We drinken.
Er zitten nog meer nadelen aan hoepelles. De tocht op de fiets met een gigantische hoepel is niet het eenvoudigste wat je je kunt bedenken. De fysieke uitvoering ervan, maar meer nog de mentale.
Ik kan wel zeggen dat dit waarschijnlijk niet de handigste manier is om zoveel aandacht te trekken.

We hebben gedronken en de tocht gaat verder. Opeens zie ik mezelf zo levensgevaarlijk fietsen met die enorme zwart/wit gestreepte hoepel.
Ik ben 47 en ik zit op hoepelles.
We moeten stoppen omdat ik zo ongelofelijk moet huilen van het lachen.

Geen opmerkingen: