10-08-2012

Rammen

Ik ben enorm aan het klussen. Zo erg dat M13 wil weten of ik al een bouwvakkersspleet heb. Ik moet toegeven dat dat ding met de dag zichtbaarder wordt, maar ook dat het me feitelijk erg goed staat.

Vandaag heb ik met een deel van mijn plafond eruit gehaald. Bij elke slag klonk er iets vreemd metaligs. Ik ben, tegen mijn natuur in, op onderzoek uitgegaan omdat ik wel besef dat een breekijzer in mijn handen niet zonder gevaren is. 


Ik dacht dat het dit ding was dat meetrilde. Dus sloeg en trok ik er verder weer lustig op los, maar de laatste plaat ging ontzettend moeizaam, zo moeizaam dat ik op een ladder klom om te zien of ik van bovenaf meer effect kon sorteren. Ligt daar een levensgrote spiegel.

Ik mag nog even schadevrij door.

2 opmerkingen:

M13 zei

ik wist dat hij je zou staan!
x M13 (13?? heb jij twaalf emmen voor mij?

marian boyer zei

uit je stukje maak ik op dat ik M13 ben, ik herinner me dat ik dat zei. Nu vraag ik me af wie die 12 daarvoor zijn.