16-08-2012

Iets verlaat

Vannacht werd ik wakker en uit pure verveling pakte ik mijn telefoon om wat op Facebook te kijken. Zie ik opeens iets onderin het scherm wat ik nog nooit eerder heb gezien en waarvan ik al niet meer weet hoe het heet (en nu, bij daglicht, kan ik het niet meer terugvinden...).

Dat ging ik eens uitgebreid bekijken. Het waren algemene berichten, blijkbaar met mensen waarmee je niet bevriend bent of zo, en afgezien van een dateverzoek omdat mijn ogen goed bevielen, zag ik een bericht van M, die mij op 10 juli 2011 een ontzettend lief bericht stuurde om me te feliciteren met Russisch water.

Vandaag, 16 augustus 2012 gaf ik antwoord.
Misschien had ze dat niet zien aankomen.

Ik wil wel even zeggen dat ik ervan uitga voor 16 augustus 2013 een reactie binnen te hebben.
Wordt vervolgd... (voor 2014).

Geen opmerkingen: