13-01-2012

Linksom, rechtsom, misschien rechtdoor

Wij hadden Petra L in de uitzending. Tijdens de voorbereiding werd ik steeds enthousiaster over haar en na het telefonische voorgesprek was ik om. Zo om, dat toen ik haar in de studio ontving, ik zenuwachtig was en het graag allemaal perfect voor haar wilde regelen.
Dat is geen goed uitgangspunt.

Ik was warrig, en zei iets wat niet klopte. Ze is het ongetwijfeld gewend, de uitwerking die zij op mensen heeft.
Ze keek me met een stralende glimlach aan en zei: 'Ik heb helemaal niets aan jou.'
'Nee, he-le-maal niets,' antwoordde ik. We lachten en ik werd weer normaal.

Het is zo iemand die je graag in je leven zou willen hebben. Maar hoe regel je dat zo snel?

Nu heb ik bedacht dat zij mijn schoonmoeder moet worden.
Ik sprak haar zonen, natuurlijk allebei zeer charmant en voorkomend en volop getrouwd. Maar er moet een oplossing zijn.

Geen opmerkingen: