26-01-2012

Hier is de plek waar ik woon


Ik geloof niet in god. Ik geloof in mensen. Maar dit nummer heeft voor mij een hele wereld in zich, een van liefde.
De afgelopen periode - voor, tijdens en na de operatie - liep er helemaal van over. Alle steun en aandacht die ik van iedereen kreeg; het ging en gaat maar door. Dwars door mijn angst heen.  

Bij dit nummer zie ik mezelf zitten op een rechte stoel, midden op een meer, kijkend naar het water dat van kleur verandert en zich altijd weer anders laat zien. Soms dobber ik wat naar rechts, dan golf ik eens wat naar links of denk ik even af te drijven.

Ik ben er weer. Andere plek. Andere blik.
Dank jullie wel. 

1 opmerking:

Anoniem zei

Lieve Caroline,
Wat heerlijk dat je er weer bent. Ben zo blij je bericht te lezen, al had ik natuurlijk al lang even gechecked via via of het goed was gegaan.
Beter gemaakt. Veel meer tijd om nog beter gekend te worden. In alle naaktheid zonder schaamte te zijn en gezien te worden. Ben stil van het prachtige nummer.
Wie je helemaal bent zal misschien altijd een raadsel blijven voor anderen en onszelf. Dat houdt het spannend voor degenen die er echt achter willen komen. Welkom terug. Op naar fijne avonturen.
Liefs, Marieke