11-07-2016

Girl bonding

Tijdens de tweede boksles, ging ik zelf bij mijn eigen stoot bijna out. Een stekende pijn in mij zij. Blijkbaar had ik de eerste les iets verdraaid, zonder dat ik het door had gehad. Ik moest nog anderhalf uur. Tijdens die slepende minuten lag ik eigenlijk voornamelijk op de grond te lijden, wat door de anderen vriendelijk werd genegeerd.

Voorafgaand aan deze les, ging het precies zoals de eerste twee. Grote twijfel of ik wel zal gaan. De tweede keer had ik de deur al op slot en ging ik naar buiten om weer naar binnen te gaan om niet te gaan en weer naar buiten om wel te gaan.

Ik kwam aan vandaag. Meer vrouwen in de zaal. Toch leuk. Toen we met z'n allen op onze buik lagen, kregen we te horen dat we ons incasseringsvermogen moesten trainen. De trainer deed het voor, iets met bonken van je voorhoofd op de vloer. Terwijl ik nog aan het mijmeren was over de zin van deze oefening, ving ik de blik van een vrouw die schuin voor mij lag en achterom keek. 'Niet doen, deze,' ontcijferde ik.
De trainer vond het erg leuk dat een manlijke nieuwe er wel in trapte. 

Geen opmerkingen: