18-03-2013

Verzameling

Op het Unfair festival was ik o.a. samen te gast met Joost Conijn . Nu kwam hij pas aan toen ik al geweest was en zat ik pontificaal op de eerste rij zodat hij waarschijnlijk dacht dat ik een bewonderaarster was in plaats van een schrijver, laat staan een achternamenverzamelaar. .

Een tijd geleden kwam ik toevallig kort na elkaar in aanraking met mensen die in het bezit waren van een dierennaam. Dat boeide me mateloos. Ik dacht er sterk over om ze te gaan sparen. Zo ken ik een Hamster, een Vos, een Bever, een Molsbergen (al telt die niet helemaal mee), een echte Mol, en dan weer zo'n twijfelgeval Muizelaar, en daar wilde ik graag Conijn aan toevoegen. Ondanks de C. Maar Conijn had het druk en na zijn voordracht was hij weer gevlogen.

Jammer. Ik had het graag met hem gehad over de naam Conijn als fenomeen en de gevolgen daarvan in zijn dagelijkse en professionele leven.

Geen opmerkingen: