11-07-2013

Rovend

De afgelopen maand heb ik:
  • 22 uur op de fiets van en naar t ziekenhuis doorgebracht
  • 7 uur in de wachtkamer gezeten
  • 3 keer koffie gekregen van de vrijwillige koffiemevrouw
  • Me 5 keer op enge plekken laten biopten 
  • 27 keer mailcontact gehad met de directeur van Pink Ribbon
  • Minimaal 35 keer gedacht hoe bijzonder mensen kunnen zijn, zelfs al heb je ze nog nooit gezien
  • Me 1 keer rond laten leiden door L 
  • 5 keer geoefend met 40 seconden mijn adem inhouden
  • Me 21 keer laten bestralen
  • 21 keer gedaan alsof het een verjongingsmachine was
  • 9 keer mijn adem 37 en 35 en 8 en 35 seconden ingehouden 
  • En 12 keer 35, 8, 35 seconden
  • Er geen 1 keer genoeg van gekregen 
  • 57 wijntjes niet gedronken
  • 1 keer ontplofbaar kwaad geweest 
  • Van meer dan 20 laboranten de naam proberen te onthouden
  • Me 10 keer laten bijschilderen
  • me 69 keer ingesmeerd met Boegem Balsem
  • 4 keer met de radiotherapeut io gesproken
  • 1 keer met de radiotherapeut (per telefoon)
  • 2 keer met de psychiatrisch verpleegkundige
  • 1 keer met de internist 
  • 1 keer met de oncologisch chirurg (die door 5 mensen was aangeraden) 
  • 2 keer met de emdr-therapeut
  • 4 keer de weekplanning gehaald bij de plan-mevrouw
  • En 3 keer gevierd dat het allemaal super goed is gegaan

Gaat toch best wat tijd inzitten, in ziek-zijn. 

Ground control

Mijn hart. 
Maar rechtsboven lijkt meer een walviskaak met huig.
Wie weet.

1 opmerking:

Leon zei

je hart zit op de goede plek!