04-07-2013

Hulpbehoevend

Elke dag zit er iemand achter zijn computertje het net af te struinen om dan toe te slaan op het moment dat hij denkt dat hij zaken kan doen.

Het spijtige is dat diegene niet zo goed kan lezen. In plaats van mij een fijne jonge minnaar aan te bieden, biedt hij hulp in de huishouding aan. Hij had namelijk het idee dat ik dat wel zou kunnen gebruiken.

Zou dat komen door het stof dat ik op mijn wijnflessen heb laten zitten?
Kom ik misschien huishoudhulpbehoevend over?

Ik hou het er toch maar op dat het een gecodeerd bericht is en dat ik razendsnel moet handelen voor hij een andere blogger met een prangende hulpvraag heeft gevonden.

1 opmerking:

Leon zei

Had je al gedacht aan een rollenspel?
Heb je een jonge lover die ook nog eens stofzuigt, je was doet, wc schoonmaakt. En dat allemaal naakt.