24-01-2014

Een goed gesprek

In de trein zit een meisje te bellen. Zij is niet de enige in de trein.

'Ik lach met hem veel meer. Echt zo'n lol weet je. Vannacht ook zei die, we waren bezig geweest, toen zei hij: ik ben best wel moe. Waarvan? Waarvan denk je. Was het je eerste keer dan? Het was een tijd geleden dat ik zo onder handen ben genomen. 
En toen zei hij: het is eigenlijk mijn eerste keer. En toen zei ik: het is eigenlijk ook mijn eerste keer. Neeheee! Het was een grapje. Hij heeft gewoon hele droge humor. Hij is echt leuk.
Ik denk dat mijn vader hem echt ook wel mag. Hij heeft zijn zaakjes op orde, weet je. Wil je weten wat hij doet? Hij heeft een fietsenwinkel. Hij heeft het goed voor elkaar. Ja, loopt heel goed. Hij woont in Vinkeveen.
Die gelooft het wel. Ja, gezegd bij een vriendin. Hij zei wel: ik zie je zo weinig. Ik hou van je. Dus hij begint het nu wel een beetje... ik vind het kut, het ging op zich wel goed tussen mij en hem. Maar weet je wat het is met dat soort jongens, ik weet dat er wat achter zit.

Geen opmerkingen: