20-12-2011

Scheuren

Binnenkort wordt er iets aan mij versleuteld. S stelt voor dat ik uitspraken van mensen om mij heen verzamel voor in een scheurkalender. Dat houdt de spirit hoog en het compenseert enigszins de inkomstenderving. Ik vind het een goed idee, en dan maak ik er binnenkort een top tien van.

Tot nu toe staat op een:
'Even iets heel anders: heb jij een euthanasieverklaring?'

Maar een goede tweede is toch wel:
'Die man, die jou moet opereren, die gaat liever vissen met z'n gabbers, neem dat maar van mij aan.'

En op drie:
'C, je hoeft je helemaal niet bang te zijn, want als er iets mis gaat, merk je er helemaal niets meer van.'

En er zijn natuurlijk ook mensen die de pagina heel leeg achterlaten.

S geeft zelf de afsluiter als ik zeg dat ik het niks vind om eventueel dood te gaan na al die moeite om gelukkig te worden:

'Natuurlijk, als jij dood gaat, mag je er met recht de pest over in hebben.'

Geen opmerkingen: