30-12-2011

Grootte

De tv die ik had gekocht was te klein. Wat op zich onbegrijpelijk is, want ik heb de afgelopen jaren op zo'n mini dikke gekeken. Maar aan mijn nieuwe muur bij mijn bed moet iets groots. Ik kon em gelukkig nog teruggeven.

Vandaag per post de nieuwe in ontvangst genomen. Bij de deur dacht ik nog: hopelijk ziet niemand het, anders breken ze in. Hoewel ik besef dat ik de enige ben voor wie dit nog iets waardevols is, voor de gemiddelde inbreker is het allang niet meer interessant. 

De doos is enorm. E zegt door de telefoon dat ik me maar lekker bezig moet houden met het installeren van mijn tv'tje, hij komt iets later. Ik reageer. Dit is geen tv'tje, dit is een tv. 
Hij blijft een man. Vergeleken met die van hem is dit een tv'tje.

Maar nu krijg ik dat tv'tje van mij niet in mijn eentje aan de muur. 

Geen opmerkingen: