23-01-2016

Deuren te koop

Op marktplaats vond ik hardhouten deuren voor mijn tuinhuis. E reed me erheen Hij zag de deuren en vroeg of ik wist dat het enkel glas was. Ik wist dat niet. En twijfelde.
Overleg met E.
We laadden de deuren in. De twijfel verdween en ik was blij dat stap één voor de verbouw was gezet.

Ik haat verbouwen. Al die beslissingen die je moet nemen. En als je ze dan eindelijk genomen hebt hoe ze weer op andere zaken invloed hebben, waar je dan weer een volgende beslissing over moet nemen.
We stonden in mijn huisje.
Deze zijn net wat breder dan de oude, dus moet ik kiezen of ik de ene raampartij smaller wil, of de andere. Als het de andere wordt, heeft dat invloed op nog weer een ander raam.
Daar was de twijfel weer.

's avonds bel ik met F.
'Toch zou ik het meteen goed aanpakken, als je het nu dan toch eindelijk doet.'

Geen opmerkingen: