02-11-2015

Vertraging

De vlucht werd door EasyJet gecanceld. Er was 1 balie. Daarachter zaten 2 mensen. Die moesten alle passagiers van 2 gecancelde vliegtuigen verwerken. Ofwel zorgen dat ze in een hotel terecht kwamen en een taxi ze ophaalden of de eerstvolgende vlucht - 5 dagen later! - boeken.
Wij stonden van 17.00-23.00 uur in de rij.
De mensen hielden zich goed. Er was slechts een Engelsman die kookte van woede, maar dan van die ingehouden, wat veel enger is. Hij liep rond: 'It's a disgrace, it's a disgrace!' En dat disgrace liet hij als een slang zijn mond uitkomen. Om 22.30 ging hij in de rij staan. Maar hij had wachtenden - die allang niet meer in de rij stonden maar verspreid over vde vloer lagen - over het hoofd gezien.
Het meisje dat de hele avond iedereen had opgevrolijkt met haar schaterende lach en grappen, keek vanaf de tegelvloer - voeten omhoog op de zitting, zij languit liggend - naar hem op.
'Actually... We're in that line too. But it feels like our second home here...'


Geen opmerkingen: