14-02-2015

Verkeerd getoetst

Ik kreeg het volgende bericht.

-Shami. Salam alaykoem. Broeder. Anash hiero. Wil je met ons mee voetballen. Toernooi. Zondag. I know het is kort dag. Met Rolangelo, Gino, Badr, mij, Wouter. Misschien je broer.

-Ik wil best mee voetballen. Maar ik vrees dat 1 vrouw tussen 10 mannen misschien toch niet de bedoeling is. Kortom: je hebt een verkeerd nummer.

-Ow. Oke. Genant. Kreeg je nummer van Badr. Scheld hem uit voor mij.

-Geen probleem. Alleen gaat het schelden niet lukken, want ik ken hem niet.

Ik dacht toen wel even: in wat voor circuit ben ik nu geraakt. Badr...
De man bood zijn excuses aan.

-Geeft helemaal niets. Alleen moet je nu wel winnen zondag. Dat is het enige.

-Hahaha. Kans is niet al te groot, maar zal mn best doen.

-Heel goed. Veel plezier.

-Dank je wel. En nog een prettige avond.

Geen opmerkingen: