04-06-2011

Te vrolijk

Vrolijk liep ik naar de AH om binnen even zonder rij te kunnen pinnen en daarna bij de Chinese slijter een fles champagne te kopen. Bij de slijter ontdekte ik dat ik de 70 euro in de automaat had laten zitten.
Dat breekt de dag wel op, moet ik zeggen.

Ik ging terug om te vragen naar de speld in de hooiberg. Wie weet had hij of zij na mij gepind en het afgegeven. De mond van het meisje achter de counter vertrok van zoveel onbenul.

Beste oneerlijke vinder.
Ik hoop dat je heel gelukkig bent met het geld. En ik zal proberen niet meer te denken aan wat ik er allemaal mee had kunnen kopen.

Een nieuw jurkje
Minstens drie keer boodschappen
Een fles champagne en vijf flessen heerlijke wijn
Een hippe voordeurlamp, misschien wel twee
Verfbenodigdheden
Een aantal hele mooie romans

Bedenk ik me net dat ik 44 boeken moet verkopen om dat weer binnen te krijgen.
Make my day.

Geen opmerkingen: