29-12-2014

Op zwart

Het foldertje met het instellen van de betere kwaliteit TV lag al minstens een half jaar op de stapel. Vandaag was het zo ver. Ik wilde af van het korrelige RTL-signaal en ging vrolijk aan de slag. Er vanuit gaande dat ik alle kanalen opnieuw zou moeten programmeren, sloeg ik geen acht op de autoritaire tekst die bij elk kanaal dat ik wiste tevoorschijn sprong.
Weet u het zeker? Kan niet ongedaan gemaakt worden.
Ik drukte de ene zender na de ander vrolijk weg.
Behalve de laatste, die zich niet liet wegdrukken.

Toen begon het zoeken naar het opnieuw instellen van alle zenders. Niet te vinden. Maar dan ook echt niet. Behalve een of andere vage lokale Engelse zender die zich dus niet liet wegjagen, stond alles op zwart. Nu zingen die woorden door mijn hoofd. Weet u het zeker?
Weet u het zeker?

Geen opmerkingen: