16-05-2011

Verplaatsen

Ik ken iemand die spullen verplaatst. Als hij op bezoek gaat en de gastvrouw is even de kamer uit, pakt hij een beeldje en zet dat aan de andere kant van de schouw. Of hij wisselt planten van plek. De grootte van het object is erg belangrijk. Het moet zodanig zijn dat het opvalt, maar niet meteen. Die verwarring.

Gisteren was ik op bezoek bij M (van de leuke moeder). Op de wc zag ik dat de rol zo zat dat het papier van onder kwam en ik vind het mooier als dat aan de bovenkant afrolt. Dus draaide ik de rol om en vroeg me af of ze het zou merken.

Aan het eind van de avond ging ik weer naar de wc. De rol zat er weer verkeerd in, maar dat lag duidelijk aan de andere bezoeker. Ik keerde de rol weer om.

Ik heb geen bericht ontvangen dat het opgemerkt is. Volgens mij moet ik het in grotere dingen zoeken.

Geen opmerkingen: