19-08-2013

Highlights

Het resultaat van één week rattenkop.

De bezorger:
'Ik kom een pakketje afleveren voor Caroline.'
'Ja.'
'Nee, ik ken haar.'

S, die ik een foto appte en wie ik schreef: 'Als ik nu geen tuinstoelen achter me aankrijg, dan weet ik het niet meer.' (Tuinstoelen/Tuinbroeken. Spellcheck)
S bleef maar roepen: 'Ik schrok me rot.'

Voor de boekwinkel. De boekhandelaar staat zijn ramen te bekijken die door een dakloze gewassen worden. Hij kijkt even opzij, 'Goedemiddag,' en richt zich weer op zijn raam om dan zijn hoofd razendsnel weer naar mij toe te draaien: 'Jezus!'

Op het volkstuincomplex zag ik een smeulende blik van een megapot vurig oplichten.
T vond me androgyn. En na een uur moest hij nog steeds aan mij wennen.
Bee vond me Annie Lennox.
B: 'Dit staat je echt niet!'
En op een huwelijk vond een onbekende man, zonder te weten wat er aan de hand is, dat ik op Theo Maassen leek. En daar zei hij fijntjes bij dat hij vast niet de eerste was die dat zei.
Wat klopte.

In de AH blijk ik toch nog sjans te hebben. En op het huwelijk keek niemand vreemd van mij op. Daar waren zelfs drie vrouwen die uit vrije wil met precies hetzelfde kapsel rondliepen.

Eigenlijk vind ik het best goed staan, al vraag ik me wel steeds af wie die vrouw in de spiegel is.

Geen opmerkingen: