27-08-2013

Doorspoelen - fast forward

Ik was onder de douche gaan staan omdat ik dacht: get it over with. Dus stond ik de haren uit mijn kop te wassen.

Ik stond er gespannen bij. Tot ik dacht: hoe kan ik dit leuk voor mezelf maken?
Daar moest ik al om lachen. De moffenhoer die denkt: ach, we zijn nou toch bezig, laat ik hier dan ook maar een feestje van maken. Het wegwassen van de rattenkop werd er onmiddellijk sensueel van. Ik begon te zingen. Bye bye, baby, bye bye.
De plukken spoelden over mijn schouders en bleven in mijn navel hangen. Maar het was anders. 

Toen moest ik de spiegel nog trotseren. Ook al was ik voorbereid, ik schrok. Maar dat was maar even. De hindernis was genomen. En 't moffenhoertje tevreden. 

2 opmerkingen:

Fien zei

Oh man.

- zei

Ja, en dan ook nog es een kale! ;-)