22-05-2014

Op en neer

'Wat ga jij dit weekend doen?'
'Op en neer naar New York.'
Dat zijn antwoorden die leuk zijn om met een stalen smoel te geven.

Ik mag mee (ipb) met een vriend van me die purser is. Mijn kleding moet representatief zijn omdat ik compagnon ben. Geen probleem. Ik representeer me graag rot. Het jurkje hangt al klaar.

S liet me net weten dat ik in business class ben ingeboekt. Ik kan mijn geluk niet op. Heerlijk chique aan champagne nippen, pink omhoog. Genoegzaam met mijn kont in de brede stoel draaien. Doen alsof dit allemaal de normaalste zaak van de wereld is. Lekker strak kijken. Vanuit mijn perfecte positie observeren hoe S zijn werk doet en een beetje small talken met mijn buurman.

Vraag ik me opeens af of ik ook in de cockpit mag. Of mag je dat als b-classer niet interessant vinden?

Geen opmerkingen: