27-05-2014

Morgen weer

Als je maar één avond en een dag hebt, dan beleef je die dubbel. Vanaf het moment dat mijn zus mij van JFK haalde, gingen we in de fast forward en slowmotion modus.

Ik kwam om 20.00 plaatselijke tijd aan, en we gingen rond 00.00 slapen. Voor mij was het inmiddels 06.00 uur, maar ik voelde daar niets van. De volgende ochtend stond ik om 5.30 al weer naast mijn bed en vond het zonde om tijd te verspillen aan gesnurk, dus maakte ik F wakker en het was weer zoals honderd jaar geleden in ons ouderlijk huis: in badjas naar beneden, zachtjes, niemand wakker maken, thee drinken en giechelen.
Daarna semi ontbijten, koffie drinken in het cafe waar de zoon aan het werk was, echt ontbijten, sentimental tour langs oude huizen en plekken waar we in het verleden waren, wandelen, picknicken, schilderen, drinken, quatre main spelen, rondlachen, en eten.

De dag duurde en duurde. Het was kauwgom die ik uittrok en steeds langer maakte.  

Geen opmerkingen: