02-04-2014

What if

We wandelden vandaag in de zon. Omdat het gisteren bijna de hele dag geregend had, is dat onwaarschijnlijk heerlijk. We aten pulpo (octopus) in een speciaal aangeraden restaurant, dronken wijn, wandelden en genoten van het landschap.

De Apotheker nam de laatste vijf km een taxi en ik deed het langzaamaan. Toen ik uiteindelijk in de herberg aankwam was hij blij me te zien. Tijdens het avondeten zei hij dat er twee mensen een enorme indruk op hem hadden gemaakt, en dat ik er een van was. En dat hij al die tijd dat hij op zijn bed op mij had liggen wachten had gedacht: wat als ik haar niet meer zie. Dan kan ik dat niet meer vertellen.
Hij had tranen in zijn ogen.
En ik, omdat ik volgens D een cry baby ben, liet de tranen vrijelijk stromen.

Vandaag: Arzua. 28,6. 
Nog: 39,5 te gaan. 

Geen opmerkingen: