16-04-2014

Terug

We leverden de auto in, ik kocht een treinkaartje en B zou achterblijven. We gingen voor de laatste keer een café binnen. Tijdens de whisky vergezelden we elke slok met elkaar te vertellen hoe bijzonder de ander was. B gaf me het mooiste compliment: 'You were a river of love and light along the camino.' Daar kon ik niet tegenop. Probeerde het ook niet, want ik zat weer eens te huilen.


Ik ging richting Frankrijk, F&H haalden me op en dat was heerlijk. We borrelden in de zon en ik kon nog net doen alsof ik nog lang niet naar huis zou gaan.
Maar de volgende ochtend ging het wel gebeuren.

Het alleen slapen was net zo merkwaardig als na zeven weken wandelen weer auto te rijden. 's Ochtends kreeg ik een sms van de Wizzard. Hij had weer een moonwalk gemaakt en a 1000 star hotel genomen.
Ik kon alleen maar denken: Beam me up, Scotty.

Geen opmerkingen: