27-06-2013

Vrienden en konijnen

Het is heel irritant om bevriend te zijn met een schrijver. Je weet nooit wat er in zijn hoofd opkomt om van je te gebruiken. Dus heb je vaker dan gemiddeld spijt van de dingen die je zegt.

Ik lees nu het boek van J. Dat doe ik met een pennetje in mijn hand. Omdat ik anders vergeet wat ik vind en waar ik dat vond.
Als ik J was gebruikte ik dat meteen.

'C leest mijn boek. Met een pen om een stipje te zetten bij de dingen die ze goed of grappig vindt. Dat stipje zet ze omdat ze geen potlood bij de hand heeft en het toch heiligschennis vindt om in een boek te krassen. Zelfs in dat van mij.
Ze heeft ook een mening. Die krijg ik nog te horen. Wel vertelde ze al dat ze enorm goed een konijn kan nadoen. Zijn geluid. Ik kan me er nog niet heel veel bij voorstellen. C een natuurgetrouw konijn.'

Geen opmerkingen: