13-06-2013

Precies passend

Vandaag kwam ik de schuitjesman weer tegen.
'Hé collega!' roept hij al van verre. En tegen zijn vrouw: 'Ik ga even mijn vriendin groeten.'
Terwijl hij dat doet staan mijn ouders en zijn vrouw goedkeurend in een kringetje om ons heen.
'Ik had het liever een beetje geheim gehouden,' zeg ik.
Hij geeft meteen toe dat het dan allemaal veel leuker is. Vervolgens trekt hij even aan mijn haar om te voelen of het nog wel van mezelf is. Dat is het.

Het gebaar is de variant op R die tegen me zei: 'Kom eens hier met je kale kop.' Daar moest ik ook al zo om lachen. Verder vond R dat je van de streep die op mijn borstbeen stond kon denken dat ik die had getekend om een indrukwekkend decolleté te krijgen (nou weet ik niet of u op de hoogte bent van mijn decolleté, maar een extra streep is echt niet nodig). 

Wat is het toch goed als mensen precies met de juiste ongepastheden aankomen.

Geen opmerkingen: