15-06-2013

Verzamelen

Ik stel het volgende voor. Als je nou het geluk hebt de perfect leuke en lieve schoonouders te treffen, dat je die gewoon houdt, ook al doe je afstand van hun - vanzelfsprekend ook ooit geliefde - nazaat.

Ik denk niet dat het uitmaakt als je op een gegeven moment met een hele kring leuke schoonouders in de tuin zit. Wordt het gewoon een soort club. Nou is bij mij de kans daarop nog niet echt groot, dus zaten we met z'n drieën voor het kabouterhuis halfbakken pizza's te eten omdat ik geen tijd had gehad om de beloofde maaltijd in te slaan, en vergat de tomatensla te maken die ik wel in huis had.
Ook dat vonden ze niet erg.
Ik zei toch...

1 opmerking:

Anoniem zei

wat lief, deze blog die verzamelen heet, onderstreept het warme gevoel, elkaar niet kwijt te willen.
F&H