05-11-2012

Elk

Gisteren schreven B&W zich in voor een huisje. Dat is natuurlijk de ultieme bevestiging van hoe goed dat leven op de tuin is, zeker gezien hun levensinstelling: privacy is een groot goed.

Terwijl zij zich inschreven kreeg ik een tip voor mijn schuurtje dat nog afgebroken moet worden, een aanbod zonnepanelen, omvormers en verdelers over te nemen voor 3x niks, werd ik gematst met een extra poortsleutel en ook nog gematst met hegplantjes die ontbraken. Ik liep ik er rond alsof ik niet zelf ook zes jaar heb moeten wachten op een plek.

Die zes jaar hadden niet gehoeven, maar de ex vond het niks hoewel hij geen idee had waarover hij sprak, maar daarvan hebben wel meer mensen last. Die concentreren zich op de regels en gaan voorbij aan het paradijs dat je daar kunt maken, totaal afgesloten van de buitenwereld.

Die zes jaar wachtlijst was uiteindelijk wel mijn grote geluk, want mijn huisje is een droom. En behalve ik zelf wilden 40 anderen het ook graag hebben.
Nee. Ik zeg nu niets over Cruijff.

Geen opmerkingen: