01-07-2014

Begin

We liepen over de paden van het Volkstuincomplex. I vond de tuinen schitterend, maar hij genoot vooral van het feit dat zoveel mensen hun eigen droom hadden verwezenlijkt. En daar genoot ik dan weer van.
We gingen naar het Westerpark om wat te gaan drinken. Bij het Westergasterras was het druk. Keiharde muziek. Er stonden twee jongens bij de ingang. We moesten tien euro betalen om naar binnen te mogen. Voor of om die muziek.

Het is altijd spannend om iemand op financieel gebied te leren kennen. Een krent is een afknapper.
I ging er losjes mee om. 'Ik vind het prima om tien euro te betalen voor muziek, maar dan moet die muziek wel goed zijn.'
Mijn idee.
Dus draaiden we om en eindigden bij Mossel en Gin, buiten bij het vuur, waar het rustig was en fijn toeven, en hij voor het gemak twee wijn en een spa voor mij bestelde toen ik even naar de wc was. Omdat het meisje anders zo vaak moest lopen.

We liepen in het donker terug en kwamen een kunstwerk met buizen tegen. I vond het prachtig en begon erop te trommelen. Ik trommelde mee.
Het klonk goed, moet ik zeggen. Maar dat is net zoals eerder die avond. Laten we eerst maar afwachten of de rest van de muziek zo vertolkt wordt dat het entreegeld niet te hoog is. Dan praten we verder. 

Geen opmerkingen: