10-07-2014

Jammer van de 12 euro

Ik wilde ook wel eens zien hoe het blote voeten dansen er in club Lite aan toeging. Dit stond al twee maanden op de agenda, maar elke keer kwam er iets of ik zelf tussen. Maar deze dinsdag bereikte ik dan eindelijk het gebouw en ging ook naar binnen.

Er stond al een flink aantal mensen te dansen. Nou ja, meer elfachtige bewegingen te maken. Ik probeerde niet te oordelen. Er werd gehuppeld. En getwinkeld. Extatische glimlachjes uitgewisseld. Stilzwijgend gehugd. Ik voelde mijn eigen motoriek stijf en stug zijn weg zoeken. Er lag een man om een paal heen gekruld op de grond te bewegen. Te kronkelen. In een hoek zaten twee mannen elkaar te masseren. Er hing een vreemd soort seksuele sfeer. Alsof al dat gevlinder en gefladder moest verhullen dat iedereen daar super geil zich aan een ander wilde vergrijpen.

Ik hield het exact 9 minuten vol.

Geen opmerkingen: