08-07-2014

Na denken

Welk woord komt in je op, dat leidend is in je leven? Dat vroegen de acteurs van Club 3.0.
Bij mij kwam Liefde op.
De acteur vertelde dat het bij hem Moeten was. En somde een eindeloze reeks van moeten op.
Daar ben ik nu over aan het nadenken. Mijn moeten.

Ik moet goed schrijven, ik moet iets voor anderen betekenen, ik moet mijn gedachten aan de positieve kant houden, ik moet mij ontwikkelen, ziekte voorkomen, gezond eten, trainen, nieuwe dingen doen, nieuwe dingen leren, genieten, niet bang zijn, geen tijd verliezen, een goede vriendin zijn, zinvol bezig zijn, grenzen verleggen, in het nu leven, kiezen of ik geloof in je eigen leven creƫren of toch in niets, ik moet nadenken over redenen van gedrag, mindfull bezig zijn, niet bang zijn dat de kanker terugkomt, erop vertrouwen dat mijn arorta niet nog een keer uitdijt, mijn lessen leren, liefdevol zijn, niet oordelen, vergeven, verder komen, nog meer groeien, nog meer genieten...

En ik dacht echt dat het Liefde was. Haha.


Geen opmerkingen: