12-07-2014

Samenvatting

S sprak me aan over mijn blog. Dat het niet getolereerd werd dat ik niets meer vertelde over de onbekende L, die mij wel leek te kennen. Zeker omdat de blog Wordt vervolgd heette.

Nou vooruit.
Ik kende hem niet. Had hem één keer aan de telefoon gehad. Hij was een vriend vd wizzard.
Hij kwam binnen en nam mijn boot in beslag. En mijn terras. Mijn drank. Mijn tijd.
Hij surfte op het net om uit te komen bij een site over persoonlijkheidsstructuren op basis van de geboortedag. Het wilde er bij hem niet in dat er dingen niet klopten. Ik zat zo in elkaar als de site aangaf.

Hij ging totaal aangeschoten weg om later weer terug te komen.
Hij wilde mijn broer ontmoeten.
Tijdens het eten (er waren inmiddels nog drie mensen aangeschoven) domineerde hij het gesprek. Paddo's, kraters die in ons luchtruim geschoten zouden worden, sterrenbeelden, en weet ik veel wat.
En veel drank.
Ik was kapot toen hij wegging.

De volgende dag kreeg ik een excuusmail.
Dat hij dronken was. 

Geen opmerkingen: