07-07-2014

En dan doe je zoiets

De afgelopen week deed mijn internet het niet, of zo traag dat het me uren kostte. Ik ging naar de winkel om te laten onderzoeken wat er aan de hand was.
Om te voorkomen dat een nieuwe simkaart toch niet de oplossing zou blijken, testte ik het even in de winkel. Ik had de man, naambordje Clint, verteld dat een foto uploaden op mijn blog niet meer ging.
'Waar blog je dan over?'
Intussen zette ik mijn laptop aan.
'O, over...'
Hij liet me niet uitpraten.
'Over Clint, die je heeft geholpen?'
'Misschien. Ik ben schrijver,'
'Ja, dat heb ik al gezien.'
Verder dingen uitleggen hoefde duidelijk niet, dus probeerde ik intussen of ik de foto kon uploaden.
'Waat?' zei Clint, 'Wat is dat voor serieuze foto?! Heb je zo'n leuk koppie. Kijk je zo serieus.'
Ik sloot mijn computer weer. Alles deed het.
'Heb je zo'n leuk koppie...,' ging Clint nog even hoofdschuddend door.

Geen opmerkingen: