31-05-2013

Kleuren

Om de bestraling goed te kunnen richten hebben ze mijn borsten en flanken helemaal vol getekend met lijnen. De landingsbaan van Schiphol is er een lachertje bij.

Als het geheel ging vervagen moest ik iemand vragen dit bij te kleuren. Of dat mogelijk was. Ik had toen niet goed nagedacht over de consequenties van deze vraag, en optimistisch 'Ja hoor,' gezegd.
Toch denk ik nu dat het niet iets is waarmee je makkelijk bij de buurman kunt aankomen.

Na 1x douchen is er al een lijn bijna helemaal verdwenen. Voordat ik naakt bij W naar binnenstap, vraag ik voor de zekerheid even of hij tegen blote borsten kan. Dat kan hij. Dus zit hij even later met een stift in zijn handen heel secuur mijn borsten bij te kleuren.

W heeft het nu alleen nog maar over die tekentafel van mij. Of die misschien nog een lijntje nodig heeft. 

Geen opmerkingen: