20-05-2016

Wie o wie

Op de tuin leerde ik K beter kennen. Ik wist tot een tijdje terug alleen maar dat ze timmervrouw is. Maar van deze K is het een mirakel dat ze nog niet in New York zit met de wereld aan haar voeten. Ze maakt schilderijen waar je meteen in gesleurd wordt, ze maakt muziek waardoor een god vergeten diep verlangen, heimwee, hoop en troost naar boven worden getrokken zonder dat je ten onder gaat, en dan heb ik haar glas-in-loodwerk nog niet eens gezien.

Ze dronk een glas bij me. Ze is bescheiden, maar heeft nu gelukkig de leeftijd gekregen waardoor ze van zichzelf kan zeggen - voorzichtig - dat ze goed is en wat kan.
Het enige wat ik wil, is haar koppelen aan mensen die haar kwaliteiten op waarde schatten en zorgen dat ze kan doen waar ze voor gemaakt is. Anderen te raken. 

Geen opmerkingen: