10-05-2016

Droombed

Op marktplaats was het ideale Franse oude spijlenbed net voor mijn neus weggekaapt. Het werd een tweede keus, waarvan ik eigenlijk van tevoren al wist dat ik het niet moest doen, gewoon geduld hebben tot het ideale bed voorbij zou komen. Maar voor 40 euro wilde ik wel proberen of dit misschien meeviel, en anders zocht ik toch gewoon door, ook al weet ik dat niks zo permanent is als tijdelijk.

Ik charterde R. We verdwaalden, belden de verkoopster. Die stuurde ons elke keer de verkeerde kant op en deed intussen of het aan ons lag. Pas op het moment dat wij precies het tegenovergestelde deden van wat zij zei kwam het goed. 
Het was zo'n vrouw waarvan Frits zou zeggen: 'Ze weet te veel voor haar verstand.' 
Ala. Ik had mijn bed. De vraag is voor hoe lang. 

Geen opmerkingen: