17-03-2015

A.s.

Ik ben verliefd op de Flinstonesman van de Peijnenburgreclame. Of op de regisseur. Of op de scriptschrijver. In ieder geval op degene die de meeste invloed heeft gehad. Maar de blik gecombineerd met het lachje - fijn klein gehouden - van Flinstone als zijn 'dochter' zegt: 'Afgelast' is fenomenaal. Ook dat hij vanaf de rug wordt opgenomen. Of juist. En dan heb ik het nog niet eens over het vrouwbevordelijke gehalte van de commercial.
Het meisje is briljant gecast. De tekst is goed. En het is fantastisch gemonteerd. 
Ik heb het 3-minnaarsmodel opgegeven (ja, zo snel, het was geen doen), dus er zal een keuze gemaakt moeten worden. Regisseur, scriptschrijver, acteur...
Omdat hij me een grote man lijkt die ook nog eens goed uit zijn ogen kijkt, kies ik voor Flinstone. 

Geen opmerkingen: