28-08-2014

Wordt vervolgd

W gaat over drie weken een deel van de Camino lopen. Hij belt me om de haverklap op om te vertellen dat hij weer iets fijns heeft aangeschaft. Een lichtgewicht tent, een goede rugzak, sexy Merino boxers, een camelbak. Dat steekt mij zo aan dat ik om mezelf te troosten dat ik niet ga, in de uitverkoop van Bever ben losgegaan.
Ik heb nu een super sonische rugzak die volgepropt met 10 kilo nog vederlicht voelt. Wat een luxe. Ik kocht er ook gelijk maar wat leuke outfitjes bij. En nu wil ik die natuurlijk gaan inlopen. De Nederlandse paden tellen niet mee. Het moet over bergen en dalen gaan. Door bamboebossen, langs reuzenvarens, over bergpassen, langs bergmeren, over kronkelige keienpaden. Dat werk.
Dus heb ik een plannetje uitgedacht. Als het lukt ben ik deze winter weg. Heel erg weg. Lang leve the after cancer life!

Geen opmerkingen: